Adaptační kurz pro první ročníky 2. - 6. 9. 2019

22.09.2019 21:17

Adaptační kurz se opět konal v Jedlové v Orlických horách. Zúčatnilo se 100% žáků a žákyň. Díky finančnímu příspěvku Královéhradeckého kraje a MŠMT mohl být kurz kvalitně personálně zajištěn - aktivity a jejich přínos měl na starosti odborný lektor. Po skončení kurzu žáci a žákyně hodnotili kurz ústní a písemnou formou. Z písemného hodnocení vyplynulo, že 84% udělilo kurzu 1, 15% známku 2.

Zde je několik vyjádření žákyň a žáků:

  • aučila jsem se, že nemám lidi hodnotit z prvního dojmu
  • lepší kurz jsem nikdy nezažila
  • doufám, že nám to vydrží
  • naučil jsem se spolupracovat
  • dozvěděl jsem se, s cizími dětmi se dá vycházet
  • naučil jsem se trpělivosti
  • zjisti jsem, že dokážu lidi vést a organizovat
  • nečekala jsem, že budu mít tak super třídu
  • jsem velmi ráda, že mě do této třídy přidělili
  • byla legrace
  • dozvěděl jsem se, většina lidí měla taky obavy
  • objevil jsemsvůj skrztý talent na divadlo
  • naučila jsem se víc naslouchat, spolupracovat s novými spolužáky
  • naučil jsem se týmovou spolupráci
  • úžasnej adapťák
  • moc se mi to líbilo, jsem ráda, že se něco takového pořádá
  • jsem rád, že se sešli tak skvělý lidi
  • líbil se mi program
  • jsem ráda, že jsem všechny poznala
  • naučila jsem se vnímat lidi
  • naše třída je úžasná, jsem ráda, že jsme se takhle sešli
  • dozvěděla jsem se, že na gymplu jsou fajn lidi
  • program byl hezky vymyšlený, program byl skvělý
  • naučil jsem se věřit ostatním
  • naučil jsem se naslouchat a nestydět se
  • byl to nádherný zážitek, který nikdy nezapomenu
  • BYLO TO NEJLEPŠÍCH PÁR DNÍ V MÉM V ŽIVOTĚ
  • BYLA TO PECKA, NA ŽÁDNÉ ŠKOLE JSEM TOHLE NEZAŽILA