Adaptační kurz září 2021 byl podpořen Královéhradeckým krajem

21.09.2021 19:55

Kurz se opět konal v Jedlové a pro každý první ročník trval dva a půl dne. Zúčastnilo se 100% žáků a žákyň, třídní, školní psycholožka a odborná garantka z Pedagogicko-psychologické poradny z Rychnova nad Kněžnou. Program tradičně obsahoval aktivity zaměřené na seznámení, spolupráci, důvěru a stmelování nových kolektivů. 

Z hodnocení žáků a žákyň:

I když jsem nikoho neznal, naučil jsem se s nimi komunikovat.

Nemusím se bát oslovovat své spolužáky.

Dozvěděl jsem se, že se nemusím bát nového kolektivu.

Nemusím se stydět za kýmkoliv ze třídy přijít.

Naučila jsem se vidět to hezké jak na sobě, tak na druhých.

Začala jsem se bavit s lidmi, do kterých bych to neřekla.

Dozvěděla jsem, že všichni nemusí být takový, jak na 1.pohled vypadají.

I když děláme každý něco jinýho, dokážeme se domluvit.